Language NL EN
Vanaf nu verkrijgbaar: Neolac biologische kindervoeding
1 juni 2015

Vanaf nu verkrijgbaar: Neolac biologische kindervoeding

Ausnutria Nutrition B.V. introduceert de eerste biologische kindervoeding op basis van Nederlandse melk onder de merknaam Neolac. Tijdens de Negenmaandenbeurs in februari 2015 konden de bezoekers al kennismaken met dit nieuwe product. Vanaf nu is Neolac biologische kindervoeding verkrijgbaar in Nederland bij o.a. EkoPlaza, te bestellen via www.neolac.nl en uw apotheek.

De komst van Neolac betekent meer keuzemogelijkheden voor ouders en verzorgers die willen kiezen voor een biologisch product voor hun kind. Neolac flesvoeding is gemaakt van 100% biologische koemelk, uitsluitend afkomstig van Nederlandse koeien die tenminste 120 dagen per jaar in de wei grazen. “De beste voeding voor een baby is borstvoeding. Mocht je als moeder (moeten) besluiten om over te stappen, dan wil je een natuurlijk vervolg. Wij denken dat biologisch hier goed op aansluit.  Dat er behoefte is aan meer biologische kindervoeding, bleek onder andere uit de vele positieve reacties die wij hebben ontvangen op de Negenmaandenbeurs.” Aldus Ben Busser, Managing Director Ausnutria Nutrition B.V.

Naast biologisch heeft Neolac, met de toevoeging van DHA, AA en biologische GOS, een eigentijdse samenstelling. “Nu is biologisch of een eigentijdse samenstelling vaak een keus tussen één van de twee. Met Neolac hoeven ouders die keus niet te maken.” Aldus Ben Busser. Ook is het de eerste biologische kindervoeding gemaakt op basis van Nederlandse biologische melk. Nederlandse melk staat wereldwijd bekend als zeer hoogwaardig. De nijntje afbeelding op de verpakking geeft uitdrukking aan dit pure en Nederlandse karakter.

Ausnutria Nutrition B.V. is onderdeel van Ausnutria Nutrition Europe B.V. Met drie fabrieken in Nederland heeft Ausnutria Nutrition B.V. al meer dan 100 jaar ervaring in de productie van zuivel en meer dan 75 jaar ervaring in de productie van kindervoeding. Naast Kabrita, de unieke kindervoeding op basis van geitenmelk, is Neolac het tweede merk kindervoeding dat de organisatie aanbiedt in Nederland. Voor meer informatie over de verkrijgbaarheid van Neolac kunnen consumenten terecht op de website www.neolac.nl

Heidi 3 juni 2015 17:20

Is het ook hypoallergeen?

NeolacAdmin 3 juni 2015 22:06

Beste Heidi,
Op dit moment hebben wij geen hypoallergene voeding in ons assortiment.

Plaats reactie